کودک را از چند سالگی تنبیه و تشویق کنیم؟

بعضی از والدین تز مخصوص خودشان را در مورد تربیت فرزندشان دارند و متدهای عجیب و غریبی را روی فرزندشان پیاده میکنند. مثلا شما یک پسربچه 5ساله غیرقابل تحمل را میبینید که به عقیده پدرومادرش نباید به او سخت گرفت و معتقدند بچه باید تا هفت سالگی پادشاهی کند! یا بچه دو ساله را میبینید که به خاطر یک بهانهگیری ساده از طرف والدینش به شدت توبیخ میشود.
















